idei personale

Sub nameti de plastic | Gunoaie made in China

Europa inundata de gunoaie made in China pe post de produse pentru Craciun. Ma simt mai mult decat asfixsiata de plasticul de proasta calitate si extrem de toxic. Un Craciun cu parfum de plastic toxic.

Oriunde ai merge vezi aceeasi mizerie si prostie umana. Ma intreb oare cati ani din viata trebuie sa mai rabd aceasta?

Acum cativa ani imi spunea un destept ca el vrea sa cumpere de unde e mai ieftin de ce ne-am stresa sa construim politici protectioniste pentru producatorii romani? El vrea sa cumpere de unde e mai ieftin si nu vrea sa ofere nici un leu in plus pentru un produs fabricat in Romania. De ce sa ma supar pe el, doar era un apatrid, ai carui stramosi s-au aciuat in Tarile Romane acum 200-300 de ani pentru niste bani in plus si un trai mai bun decat in tara de origine. Sunt destule atestari documentare – istorice despre strainii din vestul, nordul sau sudul Romaniei care veneau la noi pentru a castiga mai multi bani decat in tara lor de bastina. S-au naturalizat, cum scrie la carte, dar atat… nimic din omenia si priceperea oamenilor de aici, a dacilor.

Haide sa lasam granitele deschise, doar asta ati votat in 2014, sa bata vantul din toate partile prin tara, doar punga voastra e goala, a altora plina din ce au furat (cu sacul) ce va pasa ce o sa fie in viitor? Important e ca sa aveti cu cine va contrazice si ce sa injurati. Limitati, vedere ingustra si numaratori de virgula in fraza. Am inteles voi cititi pe litere si scrieti un text de 200 de caractere in 10 minute, ca sa fiti sigur ca ati tastat corect. Ba mai umpleti textul de semne de punctuatie fara rost, pentru ca , da, voi aveti scoala, aveti studii, aveti masterate dar la logica va intrece si un copil de scoala primara.

Ce sa ne facem cu voi? Sunteti multi, sunteti agresivi, sunteti vocali dar n-ati priceput nimic. V-ati luat dupa toate basmele pe care le-ati citit prin presa de economie si acum credeti ca ati priceput economie. Voi nu vedeti ca nu sunteti mai mult decat un papagal, repetati mecanic pentru ca  X asa a scris in presa si vreti sa fiti si voi la moda.

Imi e groaza ca trebuie sa scriu aceste randuri. Am acumulat un munte de amaraciune incercand sa inteleg de ce sunteti atat de prosti, de aroganti, de vocali. Ce vreti sa dovediti?

Va plangeti de politicieni. Sunt cazuri chiar din exemplu personal in care politicienii au fost de acord pentru anumite proiecte dar din tabara celora care ii injura nu s-a gasit macar unul sa poata construi un proiect. Imi e mie rusine de prostia voastra, imi e rusine de faptul ca in afara jocului de glezna, a galagiei si a imensei dorinte de a manifesta ca sunteti cei mai inteligenti si cei mai tari de la masa de discutii nu mai sunteti constienti nici de propria voastra valoare. Manelisti, bijnitari, falsi elitisti. APATRIZILOR!

Gura mare, pula mica. Unii dintre voi nici macar barbati nu meritati sa fiti considerati. Slugi executante de ordine, lipsite de raspundere. Doar ca va aflati intr-un sistem care merge din inertie, nu aveti nici un merit pentru succes. Incapabili sa construiti si sa cresteti o afacere de la zero. Apatrizi si corcituri oare cand o sa incetati sa va declarati romani? Recunoasteti-va originile!… e mai simplu si pentru noi si pentru voi.

NU vreau ca Romania sa fie o tara ca in afara, nu vreau acest genocid in tara mea. Nu vreau sa importam curente filozofice care nu ne apartin si nu au nimic in comun cu noi, cu mentalitatea si cultura noastra.

Am ajuns sa ma simt “unicat” intr-o mare de idioti. Ar fi cazul sa va temperati si sa intelegeti ca sunteti raspunzatori de orice afirmatie pe care o prezentati public. Nu puteti injura fara sa fiti raspnzatori de cum vor evolua lucrurile mai departe.

Acum 6 ani mi-as fi dorit sa am cu cine discuta proiecte despre dezvoltarea mediului de afaceri. dar cu cine?… toti pulalaii erau dornici sa futa si sa injure. Se simteau intimidati si amenintati profesional de orice femeie tanara.  Sa injure cat mai tare, cu fututul mai greu, cine sa-i iubeasca? Femeile vor barbati inteligenti, pe urma pe lista preferintelor sunt cei cu bani pentru ca nu i-au intanit pe cei inteligenti.  De partea cealalta sunt filfizonii de salon care se hilizesc la orice bec si se lipesc ca musca de rahat de orice barfa politica sau de afaceri, discutand vorbe fara sens de parca ar fi retarzi.

Pe parintii si bunicii mei nu i-am auzit niciodata injurand, nu i-am auzit sau vazut adresandu-si vorbe jignitoare. Voi cine sunteti? De ce ne vorbiti limba? De ce va declarati romani? Nu aveti nimic in comun cu omenia, caracterul, intelepciunea, hotararea si inteligenta dacilor. Am obosit sa ne tot vedem de treaba. Ati ajuns sa va credeti puternici pentru ca nu ati intampinat nici o opozitie. Can eram copil bunicul -care a facut 7 ani pe front in al doilea razboi mondial, din care vreo 4-5 de prizonierat la unguri si rusi-mereu imi spunea “Adelina, pentru un razboi e nevoie intotdeauna de doua persoane, pentru ca omul de unul singur nu se poate lupta cu el insusi.” De aceea cand prostii urla si injura, dacii tac. Nu inseamna ca va acceptam sau ca va recunoastem vreun drept. Nu! Dar acum cred ca ati depasit orice masura.

… in rest abia astept sa treaca moda injuraturilor ca sa mai construim ceva… parca imi e pofta de o provocare inteligenta.

 

Standard