business, politic

Romania e doar a dacilor si atat… asa spune legea nescrisa de mii de ani

Ma dezgusta atat de tare falsul  elitism incat am decis sa injur si in mod public in locul lor ca un act de protest psihologic.

Cel mai tare ma doare  prefecatoria. Falsii elitisti vorbesc papagaliceste vorbe si dupa ce se trage cortina incepea tigania si injuraturile de pe internet din umbra unor conturi false si cu pseudonime iar daca se cred super stilati platesc cativa postatci ca sa faca toata treaba murdara cu injuraturi si denigrari la adresa pesoanelor bine intentionate.

Serviciul Roman de Informatii eu consider ca nu doar de teroristii cu bombe trebuie aparata tara ci si de acesti falsi elitisti care cu falsitatea lor ingroapa orice sansa istorica de a rezolva anumite probleme sociale pe care si noi le-am primit mostenire si de care se pare ca nici macar timpul nu vrea ca sa ne scape.

Prea multi oameni care se cred cineva cand de fapt nu sunt doar incurca-lume ci mai rau de atat sunt incurca-istorie.

Imi pasa pentru ca am inteles si ce am inteles imi ridica semne de intrebare pentru ca daca aceste lucruri raman nelamurite astazi imi e frica de ce istorie a poporului roman scriem astazi si ce prostii istorice am putea lasa amintire la urmasi.

Ati priceput ca importanta poporului dac e mai presus de lege si de filfizonii si varza integrationista de la Bruxeless. Nu mai “scuipati” pe daci confundandu-i cu supa asta de corcituri etnice care se numeste Romania. Marea nesansa istorica a fost ca ne-am unit teritorial dupa sute de ani de hartuire a dacilor si cand ne-am unit ne-am unit cu tot cu ce era sau traia pe aceste pamanturi. Migrationisti si venetici in cautare de trai bun si aur obtinut usor si care au uitat sa mai plece din tara noastra si astazi se bat cu pumnul in piept ca sunt romani. Ori fi ca asa scrie in buletin dar n-au SANGE DE DAC.

Bunicii au fost daci, daci nobili, de aceea mie imi e usor sa inteleg ce inseamna a fi dac nobil. Erau de un caracter si de un rafinament uman desprins din cartile de povesti. Asa m-au educat si pe mine pana ce toata buna educatie mi-a fost calcata in picioare de catre corciturile apatride. Mi-a luat ani din viata ca sa inteleg de ce exista romani cu caractere atat de rautacioase, de o rautate pe care mintea mea nu o poate patrunde.

Sangele apa nu se face oricum te-ai naturaliza…

SRI in consecinta fiti BARBATI 🙂 … inteligenti, intelepti si puternici … Romania e doar a dacilor… alte intrebari nu-si au rostul si nu e problema noastra unde se vor duce si ce vor face  corciturile sau cum le identificam. Caracterul ii da de gol. Un lucru e clar in Romania nu mai au ce cauta. NU-i mai vrem si versiunea moderna a statului de drept nu ne intereseaza. Si mai vrem toate teritoriile inapoi si tot aurul si despagubiri istorice acolo unde este cazul chiar daune morale pentru ca dacii le merita cu tot respectul.

Ce vom face cu aurul, e lipsit de valoare spun unii, nu conteaza, ne apartine…

Cu respect pentru tot ce este dacic si pentru valoarea nobila a caracterului dac!!!!!

 

Standard