business

De unde, pana unde?

De unde vii si pana unde vrei sa ajungi?

Care e destinatia ta precisa?

Dar de unde vii?… stii?

Lumea stie de obieci unde se afla si de regula raspunsul e nicaieri.

Daca esti “nicaieri” incepe si culege informatii… cam ce grezi ca ar trebui curatat in viata ta ca tu sa fii undeva?

Am vrut multe lucruri sa ma fac cand era copil, unele erau doar in imaginatia mea, de unde le stiam? Nu le stiam de inventam… dupa ce am mai crescut am aflat ca ele deja exista, puse in aplicare de catre altii.

Cum de le stiam si eu neavand nici o tangenta cu acea informatie si oamei din acel domeniu?

As spune ca asa m-am nascut… adica stiu instintual ce sa fac, vin lucrurile la mine nu merg eu la ele…

Pe urma am intrat intr-un conflict de intelegere … “te nasti lider sau devii lider”. Daca eu stiu instictual multe lucruri atunci si liderul le stie tot instictual?

Eu consider ca nu te nasti lider, devii lider ori poate societatea romaneasca e asa de dura incat in Romania ca sa fii acceptat de lider chiar trebuie sa inveti ce inseamna sa fii lider. Oricum sigur femeia sef nu exista pentru ca nu e acceptata iar ca sa fie acceptata trebuie sa invete cum sa relationeze cu barbatii fara a se lovi de un zid de incapatanare sau a ajunge in paturile lor…

exista totusi o formula si una singura… unele femei o practica instictual altele poate inca nici nu au descoperit inca…

 

Standard