idei

Productie culturala la Baia Mare – Maramures

Industria marketingului ca industrie culturala (idee concept )

Vorbim de concepte vagi dar precise, de aceea voi folosi idei de suprafata.

Baia Mare, este in sine un oras cultural, unul al artelor dar despre asta am scris in postari anterioare.

In acest moment in oras exista un interes si o miscare in directia productiei de identitate vizuala ce opereaza cu elemente specifice companiilor de advertising. As putea spune ca a doua specializare a orasului dupa cea artistca (plastica si vizuala) e cea a crearii unui stil propriu industriei romanesti de identitate vizuala.

Stim ca industria advertising-ului opereza cu multe elemente si campuri precise din industria culturala artistica. In consecinta aceasta specializare e doar o extindere a celei de intai.

  • autori de ilustratii
  • autori de concepte
  • artisti ai vorbelor
  • filozofia optimismului maramuresean

Sunt cateva idei pe care le veti regasi in viitorul apropiat, prezente pe piata culturala si de marketing romaneasca.

Nu-mi numarati virgulele apreciati-mi ideile! Fiind un blog de idei si de autor am dreptul de a utiliza punctuatia dupa bunul meu plac! Rolul punctuatiei este de a mentiona tonul si intentiile vorbitorului si nu cu precadere partile gramaticale.  Typing-ul este neverificat, nu am rabdarea de a face un lucru de doua ori. Eu stiu ce am vrut sa spun, imi cunosc ideile si intentiile.

Multumesc pentru inteligenta de care dati dovada!

 

Standard