politic

Orice lucru amestecat cu tiganii se duce pe apa sambetei

Tiganilor ar trebui sa le fie interzis dreptul la opinie. In primul rand sunt atat de sadici si de rai in afirmatii incat mai bine ar tacea si in al doilea rand ei sunt apatrizi in Romania si ar trebui tratati ca atare.

Ma uitam pe internet la comentarii si ma tot intrebam cum Dumnezeu pot exista oameni atat de sadici in exprimare si atat de vulgari incat imi venea sa vomit la propriu. Pseudonime, identitati false si poze fara chip. Cine erau acei oameni care isi dadeau de zor cu parerea despre romani si politica din Romania?

Cine sa fie??? TIGANII!… ei erau!

Nu gaseam nici o explicatie, ce au patit romanii de sunt atat de … n-am cuvinte… Ma tot miram acum cativa ani, pentru ca in viata reala si cei pe care eu ii cunosc personal nu aveau un caracter atat de urat si de vulgar. Imposibil, aceia nu pot fi romani…. corect, nici nu erau. Erau, tigani.

Cand eram copil, bunicii sau mama tot timpul imi spuneau sa nu jignesc sau sa fac sa sufere o persoana indiferent daca e vinovata sau nu. Sa nu barfesc sau sa imi bat joc prin cuvinte jignitoare.

Vedeti, acesta pe langa multe altele e un argument de ce nu-i mai vreau pe tigani in tara mea.

Pe urma ma tot itrebam cine sunt ceilalti, albi la piele si negri la suflet. Venetici! Sunt venetici sau mai corect spus urmasii veneticilor care s-au aciuat pe aici sau corciturile lor. Stiti ce e aceea o corcitura sau un om corcit!

Daca ascultati cantecele vechi si chiar colindele vechi o sa remarcati atitudinea de debarasare, detasare, retinere a lor,a dacilor, fata de strainii pagani care nu au nici un Dumnezeu, adica, care nu au nici un fel de bun-simt sau omenie si traiesc din acte de furt, minciuna etc.

Si astazi la fel ca in trecut dacii sunt retinuti si nu socializeaza cu oameni lipsiti de educatie. Cred ca e clar acum cine si cum sunt familiile de daci din Romania.

bunicii erau daci…

Textul şi concluziile de viaţă îmi aparţin. Dacă gândim la fel atunci probabil că am privit pe aceeaşi fereastră şi am văzut acelaşi peisaj. © Adelina Mărieş

Standard