business

Strategii de dezvoltare a orasului Baia Mare

Baia Mare – Orasul Artelor

Sunt doua cai:

Una sa faci productie de orice fel, destul de greu in era supraproductiei si a consumerismului. Consumerism care vine sa raspunda crizei de supraproductie.

Alta sa creezi idei, curente si miscari artistice sau profesionale. E un sector care se modifica singur o data cu generatiile, la fel si moda.

Ce se consuma astazi in lume: hrana de catre toate categoriile de varste si acesta e un sector important. Se mai consuma de catre aproape toti membrii unei societati utilitatile: apa, gaz, curent, canalizare, comunicare si transport cu industriile aferente.

In afara acestor lucruri aproape tot ce se produce si ce se vinde este destinat tierilor pentru ca ei au nevoie de lucruri noi. Batranii si le-au cumparat cand au fost tineri si nu prea au nevoie sa-si schimbe sau sa-si inoiasca multe lucruri. In concluzie daca exista acolo oameni tineri ai ce sa le vinzi pentru ca de la papetarie scolara, carti, haine, cultivarea pasiunilor … ei sunt cei care incearca lucruri noi si implicit cumpara foarte multe lucruri afara din sfera nevoilor de baza cum at fi tehnologie de ultima generatie. Pentru ca au nevoie? Nu, ci pentru ca-i incanta.

Bun, sa revenim la un sector nepalbabil dar care poate produce si acela e arta care tot de tineri e consumata in cantitati impresionante.

Arta destinata maselor. Ce intra aici: muzica, filme, divertisment si imagini vizuale. Da indirect cumparam foarte mult DESIGN. Designul e peste tot. De la incaltaminte la blogul meu pe care il citesti acum.

Baia Mare, poate fi locatie in care noi firme de identitate pot crea noi identitati vizuale si identitare in sfera marketingului de produs sau a orice vreti voi.

Baia Mare specializata pe marketing de design si concept. Poate chiar o noua miscare, o sa fiti suprinsi dar maramuresenii si nord-vesticii romani chiar au simt estetic.

Cum ar fi sa vii in Baia Mare in mod special ca sa inchei un contract cu o firma de publicitate, de design etc.

Vedeti nu-i nevoie de mega parcuri industriale ci de idei si creativitate.

Astazi moda tanzactiilor s-a mutat pe obiectele de arta. Astazi nu se mai plimba capitaluri prin insturmente financiare bancare si non-bancare ci s-a inventat o alta solutie mai simpla. Licitatiile de arta.🙂 Restul il stiti si voi.

Textul şi concluziile de viaţă îmi aparţin. Dacă gândim la fel atunci probabil că am privit pe aceeaşi fereastră şi am văzut acelaşi peisaj. © Adelina Mărieş

Standard

One thought on “Strategii de dezvoltare a orasului Baia Mare

  1. Pingback: Importanta filozofiei | Adelina Mărieş

Comments are closed.