cugetari personale

dar cui ii pasa??? :) indiferenta si detasare

Niciodata nu mi-a pasat ce cred altii despre mine.

Eram copil de scoala si o colega a venit sa-mi spuna ce a spus alt copil despre mine. M-am suparat pe colega si nu pe copilu care din nu stiu ce motiv ar fi spus ceva nu tocmai placut.

I-am considerat gestul lipsit de bunsimt, asa copil cum eram si eu. N-am considerat ca-mi face un bine. Nu aveam nici o idee despre spusele ei, nici nu le-am verificat ulterior daca sunt sau nu adevarate. Ca sa nu ma supar si sa nu ma cert inutil. Am considerat ca-mi era mai bine sa nu ma fac un scandal fara rost. Asa puteam sa rad si sa ma joc in cotinuare. Dar de atunci am racit orice fel de prietenie cu acea colega. Fusese prima mea experienta in viata de acest gen. Pana atunci nu mi se mai intamplase.

N-am gresit. Unui om nu-i foloseste la nimic daca afla ce cred altii despre el.

Daca tu de exemplu ai ganduri bune si prietenoase pentru o persoana si te bucuri cand o vezi… veselia ta ii poate schimba starea de spirit Si de la cuvintele rautacioase pe care le-a spus inainte despre tine se poate invesli, poate uita si-i poate parea rau dar daca tu stii ce a spus si a gandit despre tine nu mai ai puterea sa te comporti sincer si prietenos. Prietenos poate dar sincer sigur nu.

Am ramas neschimbata in caracter de la 9-10 ani. N-am ramas infantila ci doar naturala, spontana, sincera, impulsiva… asa cum sunt si copiii.

Unele trasaturi le dobandesti prin educatie sau copiere de la familie iar altele le ai din nastere.

Daca nu-mi ascult instictul am remuscari dar niciodata nu am regretat pentru ca l-am ascultat.

In concluzie chiar n-am ce face cu parerea altora despre mine in conditiile in care eu stiu daca o persoana o sa-mi raspunda sau nu la un mesaj si in proportie de 80% stiu sigur si ce va raspunde. Cum am descoperit ca stiu si niciodata nu ma insel?…. invata sa cunosti oamenii … reactiile lor sunt schimbatoare in functie de ce le spui dar nu si aluatul din care sunt plamaditi.

Concluziile le puteti trage si voi aveti acest drept de a cauta intelepciunea. Si daca va ascultati vocea din interior cu atentie niciodata nu o sa va inselati in viata.

Standard