business

despre diversiunea de la aeroport

Fifi siguri, serviciile romane de informatii stiu deja si ce au mancat aseara pasagerii “scapati de control” sau mai elegant “iertati de control”.

Se stie cine sunt, cum ii cheama, unde dorm, ce familii au fiecare.

Doar ca idee va impartasesc acest lucru. Serviciile romane de informatii indiferent din ce structura fac parte stiu si ce urmeaza sa postez eu  pe blog cand eu inca nici habar nu am.

Ati inteles ideea…

Te localizeaza perfect si in gaura de sarpe fara nici un fel de apartura. Si daca romanii sunt atat de inteligenti cum de am pierdut al doilea razboi mondial?

NU, NU L-AM PIERDUT!!! N-am pierdut acel razboi, asa au fost aranjamentele ca Romania sa PLATEASCA mamei Rusii dezpagubiri de razboi. Au mai fost si altele dar mult mai dureroase decat banii, mancarea si resursele. Nu, vreau sa le pomenesc aici si acum… prea mare durerea, cei care stiu de la bunici si din familie adevarata istorie inteleg perfect.

 

Standard