business

Ce este energia entuziasmului… argumente din propria viata

Cum se naste energia entuziasmului?

Doar o inima deschisa, un suflet nobil si un om care nu doreste razbunare sau injosirea altora poate degaja o asemenea energie.

Energia entuziasmului e cea care muta muntii din loc. Ii molipseste si pe altii.

Si asta nu se numeste manipulare ci contaminare. Mai bine conduci un oras, o tara prin contaminare cu energie constructiva decat prin manipulare, minciuna si batjocora inutila si destructiva.

Pentru ca nu poti manipula, minti si razbuna fara ca in acelasi timp sa suferi chiar tu.

Oricine doreste sa se razbune trebuie sa-zi ia o doza puternica de rezistenta. In timp ce faci victima sa sufere, suferi chiar tu.

Nu sunt o persoana razbunatoare, ma plictisesc si oricum in scurt timp imi gasesc alta preocupare mult mai captivanta si mai interesanta decat sa-mi pierd timpul cu razbunari.

De aceea am atata energie, de aceea ma pot ocupa de multe lucruri in acelasi timp si toate duse cu precizie la bun sfarsit.

Niciodata nu am prezentat pe blog sau pe o retea de socializare cine sunt in realitate si cu ce ma ocup. Ce afaceri am si cu cine ma intalnesc. Aceste lucruri ma privesc doar pe mine si pe cei implicati in mod direct.

De aceea in afacerile mele nu se incurca nimeni pentru ca cu cat stie mai putina lume cu atat ai mai putini incurca lume si binevoitori care sa te critice.

Si astfel uite inca un mod de a economisi energie.

Exprimarea a fost simpla, expunerea cat se poate de logica, efectul cat se poate de real.

Din entuziasm vine o putere absolut colosala. Dar un om care isi iroseste energia pe can-can, se incurca cu tigani si prostituate nu va avea nici o sursa de energie naturala si uite asa ajunge la droguri si depresie.

 

 

Standard