Religia optimismului

Daca Dumnezeu nu ar fi avut incredere in noi nu ne-ar fi lasat sa facem tot ce vrem

#Rleigia Optimismului in #Romania

Titlu este o cugetare personala.  O data ce mi-am schimbat cuvintele si viata mea s-a aschimbat.

O data ce mi-am schimbat modul de a ma raporta la oameni si viata mea s-a schimbat.

Cine este conducator sau o persoana in functii publice sau factor cheie de decizie ar trebuie sa fie constienta de fiecare gand sau cuvant rostit sau nerostit.

Restul completati voi… stiti contiuarea🙂 Nu exista dusmani exista doar persoane neimpacate, nemultumite sau neimplinite.

Romania, este o tara a oamenilor veseli si optimisti. Avem cea mai vesela muzica traditionala din lume si asta nu poate fi decat o confirmare clara a personalitatii si firii vesele a poporului român.

Cultura arhaica, populara, dacica, prin valorile ei este net superioara. Doar cine nu o intelege o calca in picioare.

Idei multiple dar toate se leaga intr-un nod comun.

Cand va veti bucura de ce am scris o sa conduceti lumea si lumea vi se va supune voua.

Asta inseamna sa fii conducator, sa fii lider, sa fii puternic si optimist. Realismul poate fi o fatalitate daca nu este inteles si folosit in scop constructiv.

 

Standard