business

The Rise of Romania the fall of gypsy

Pentru ca si pentru mine cuvintele pot deveni o joaca… si pentru ca nu masonii sunt stapanii lunii, pentru ca nu evreii conduc Romania, pentru ca imi e absolut indiferent de vorbe, pentru ca m-am nascut sa fiu deasupra lucrurilor pot astazi sa ma amuz de toata sarada de pe internet.

Nu va exista nici un guvern mondial si nici o noua ordine mondiala asa cum isi imagineaza unii.

Va exista o surpriza pe care nici macar nu au visat-o! Si uite e scris negru pe alb. Am vorbit despre energia vorbirii poate o sa scriu si despre energia scrisului.🙂

Cred ca se vede ca mi-am schimbat putin abordarea… in primul rand vor disparea toti tiganii sau mai noi numitii romi din Romania. Nici praful nu va mai ramane de ei iar despre jidani nici nu se va sti ca au existat vreodata pe aceste pamanturi. Holocaustul o gluma proasta. Dacii inca se mai intreaba unde au disparut toti antisemitii din Romania si daca au existat vreodata antisemiti. “Ce dracu sunt aia atisemiti?”

Asa ca terminati cu gluma aia proasta de Holocaust in Romania ca s-ar putea sa regret ca bunici si strabunicii mei nu i-au predat pe tigani=jidani lui Hitler. Chiar o sa regret profund ca au fost atat de nobili incat sa va salveze pielea.

Standard