business

Marketing cultural – cum sa creezi un boom

Marketing cultral si viata cotidiana

Marketing cultural si obiectul muncii: cultura… Exista doua tipuri de cultura una voluntara + academica si una involuntara care se formeaza spontan in popor. Dar cum promovezi cultura? Raspunsul nu este unul dificil.

Omul este atras in mod instinctiv de lucrurile in care se regaseste. Cu cat arta ii prezita publicului elemente din viata lui de zi cu zi cu atat va fi mai atras. Poate si arta trebuie sa vina in timpurile noastre si sa se debaraseze de perioada marilor clasici ai literaturii.

E greu de identificat care este arta naturala a  oraselor din timpurile noastre. In afara de graffiti si cateva acorduri dure de hip-hop ce mai avem? Ne ramane doar arta culta. Arta pentru care se fac figuratii si studii sofisticate inainte de a fi prezentata publicului. Cu cat te departezi mai mult de viata de zi cu zi cu atat te departezi mai mult de public.

Da, e nevoie de piese de teatru din timpurile noastre, e nevoie de fi redate experiente pe care le traieste omul din Romania intr-o zi obisnuita. S-au facut cateva experimente de teatru de acest gen dar trebuie mai mult si in alte arii cultural artistice nu doar in teatru.

Care este simbolistica ailor 2010-2020 in Romania? Ce simboluri foloseste romanul? Care sunt pictogramele pe care le vede adesea, ma rog in afara de cele de atentie pericol de electrocutare si alte insemne menite sa marcheze semne de circulatie si restaurante.

Scoate cotidianul in fata si arta in Romania va avea un boom. Marketingul cultural va avea obiect de lucru. Caci nu poti promova si vinde ceva ce inca nu ai sau mai stii marketingul cultural poate deveni in sine o arta si un mod de comunicare. Dar va rog fara tigani. M-am plictisit de ei. Ii vezi peste tot, i-am auzit destul cum lalaiesc pe manele si lautareasca. Gata, ajunge. Sa-si faca bagajele si sa plece din Romania.

Idei personale!

1-7a

Standard