business

Articol preluat “Daniel Horodniceanu, am o intrebare: vrei sa ma faci din nou fericit? Legat de Dan Ioan Popescu…”

Tot ce e tiganesc trebuie sa dispara din Romania. De la oameni pana la obiceiuri. Sa nu mai vad picior de tigan in tara mea! Articol preluat de pe blogul deveghepatriei.wordpress.com

 

daniel-hodorniceanu-csm

Dosarul este foarte greu si vei ajunge pana la cel mai inalt nivel al serviciilor secrete! Atentie sa nu cazi in plasa lor: “De fapt este spion sub acoperire si noi l-am legendat acolo…”. 

A sosit momentul sa iti spun de ce te-am criticat la un moment dat: nucleul Miscarii Legionare s-a format la Iasi si cartea mea preferata, de cand eram copil, este La Medeleni…innebuneam de durere sa vad Iasul Capitanului Codreanu si familiei Deleanu, in halul ala…dominat de interlopi! Daca ajung presedintele Romaniei, iti jur ca ii deportez pe toti din Romania: de la mafiotii din politica si pana la interlopi!

Daniel, omule, in mai 2014 am publicat articolul despre marele mafiot Dan Ioan Popescu si m-am tot rugat de ei, la fel ca in cazul lui Cristian Burci: “Sa vedem, stai ca nu este momentul, pai nu stiu, hai sa mai vorbim…”. Am stat pe capul lor…

View original post 9,432 more words

Standard