cugetari personale

Menirea omului in viata

Care este menirea omului in viata?

Raspunsul “viata si moartea” ma face sa zambesc. E ca si cum ai spune omul e facut ca sa manance, sa defecheze, sa doarma si sa faca sex. Adica un fel de robot.

Filozofii logicieni sau cum vreti voi sa-i definiti vor spune ca intre cele doua intervale [nastere si moarte] sunt o multime de elemente.

Argumente existentialiste plictisitoare sau banal de clasice.

Menirea omului in viata este explorarea, cunoasterea, descoperirea, bucuria, entuziasmul si admirarea fata de ceea ce exista. Daca traiesti in armonie cu ceea ce te inconjoara fericirea vine de la sine.

Daca in aceasta viata am trai preocupati de noi insine atunci nu am mai avea razboaie, nu am mai avea mafie, nu am mai avea suferinta sin cauza orgoliilor nesatisfacute, nu am mai avea crime si implicit nu am mai avea nevoie de servicii secrete, criminalisti, sisteme de securitate etc.

Nu am mai avea hoti, pentru ca hotii vor descoperi ca si ei pot avea ceea ce au altii fara sa fie nevoie sa ia producand paguba.

Daca oamenii ar fi preocupati de ei insisi nu ar mai exista invidii, complexe, frustrari etc. Cand omul e preocupat de el insusi are acces la comoara care se afla in el. La puteri de a controla telepatia, clarviziunea, manipularea energiei cu puterea mintii etc.

Restul completati voi🙂

1-7a

Standard