business

Arta si stiinta copiaza natura

Ieri m-am amuzat si eu. Daca unii pot sa se amuze scriind adevaruri stiintifice printre randuri am putut si eu scrie un ghivechi frumos… am sters articolul, era de can-can. Pacat ca nu i-am  pus si ceva poze in premiera… dar numai azi mi-am amintit ca am una ratacita si colectionata de undeva…

0,2,3,5

Singurul cod regenerabil si indistructibil se regaseste in natura. Daca cineva poate sa-l scrie secvential sau matematic foarte bine si daca poate sa-i stabileasca si un algoritm de regenerare…

Iosif Constantin Dulcan scria in cartea “Inteligenta materiei” despre experimente cu plante modificate genetic. Dupa cultivari succesive cu seminte din plantele modificate, in cateva generatii plantele adult si-au revenit la forma initiala. Iata cat de inteligent este “binomul” natural, acest grup de elemente masculin si feminin.

Facebook-ul e o moda. Si ca orice moda isi are trendul ei. Cat de banal pare Hi5 acum. Mai are cineva cont activ acolo? Cam asta e concurenta. Poate pentru viitoarea generatie se va inventa altceva. Pe la inceputuri fb era plin de aplicatii virusate. Pentru slabiciunile umane nu e stiinta sau conspiratia mondiala de vina. Daca iti stapanesti slabiciunile ele se transforma in putere si puncte forte pentru personalitatea ta.

De ce oamenii sufera din cauza fb? O psihologie pe care oricine o poate explica. Din cauza faptului ca oamenii nu arata ce gandesc cu adevarat in lumea virtuala. Acest lucru e greu de inteles pentru cineva care urmareste comportamentul altcuiva pe fb. Cum in realitate asa si asa si pe fb de ce asa? Si asta produce suparare. E vorba de cum se raporteaza fiecare la ce intalneste acolo.

In informatica + cibernetica, se folosesc informatii biologice, avem si noi crema noastra de inventatori in acest scop.

Se pare ca si lumea virtuala are o limita ori poate o criza. Poate cam ce a insemnat criza numarului zero in matematica antica. Cam greu de cuantificat undeva fi peste 30 de ani.

Tara e plina de copii, adolescenti si tineri deosebit de inteligenti si creativi.

Cand românul vrea ii intrece pe toti!!!

 

Standard