business

Romanul, un monument viu – La Multi Ani dragi Romani!

Ce înseamnă să fii român?

Român înseamnă să ai suflet, să ai sensibilitate şi mai presus de toate înţelepciune.

Aceştia sunt românii adevăraţi pe care eu i-am întâlnit încă din copilărie.

Românii din viaţa mea au fost şi sunt curajoşi, îndrăzneţi şi neînfricaţi în faţa greutăţilor vieţii.

Sunt oameni cu mult bun simţ şi caracter. Oameni, care au un simţ rafinat pentru cultură şi artă. Oameni, care ştiu să împartă puţinul astfel încât să pară mult. Oameni care ştiu să dea valoare lucrurilor şi oamenilor din jurul lor. Eu într-o astfel de Românie, trăiesc!

Oamenii, din viaţa mea sunt optimişti, sunt veseli şi prietenoşi. Ei nu critică, nu condamna ei doar sfătuiesc ori îndruma dar îl lasă pe celălalt să aleagă.

Românii, din viaţa mea îi încurajează şi ii susţin pe cei din jurul lor.

Românii, din viaţa mea iartă repede, bună înţelegere şi bucuria păcii e mult mai valoroasă pentru ei.

Românii, din viaţa mea ştiu să creeze opere de artă la propriu şi la figurat, ştiu să aibă răbdare şi înţelegere cu cei mai puţin pricepuţi.

Toţi Românii, din viaţa mea sunt inteligenţi.

La noi bunul simţ a ţinut locul sofisticatei elegante şi superficialei diplomaţii.

La Mulţi Ani dragi Români!

La Mulţi Ani, România!

Cu bucurie şi pace în suflet

Adelina Mărieş

1-7a

Standard

Leave a Reply

