Candidatura Presedentie

Imi caut parteneri de drum. Romania, se va schimba pentru ca va progresa

Am vorbit serios, chiar am idei trasnite.

Alegerile prezintiale din toamna 2014 sunt o ocazie unica de a pune in aplicare planul pentru dezvoltarea Romaniei. Am o programa simpla si eficienta. Am sa o dezvalui pe parcurs.

Pot si stiu cum sa-i fac feriticiti pe romani. Ar fi pacatul meu si al vostru pentu ca si in puterea voastra e acest lucru, daca nu am fi fericiti.

Fericirea e dreptul tuturor. O hrana sanatoasa ne face fericiti. Implinirea visurilor ne face fericiti. Faptul ca suntem activi alaturi de oameni constructivi si veseli ne face fericiti.

Pentru asta imi caut parteneri de drum lung.  Vino in echipa mea, nu doar in cursa pentru prezidentiale ci pentru a construi o Romanie dezvoltata, puternica si prosepra.

Daca stii ce lucruri trebuiesc  facute pentru a promova si dezvolta Romania, atunci fa-le!

Pentru asta ai nevoie de oameni care sa creada in tine, nu-i asa? Atat timp cat esti suficient de ambitios pentru a veni in echipa mea, inseamna ca esti un om demn de incredere.

Ne sustinem reciproc pentru a reusi. Lucrurile grozave se traiesc alaturi de oameni pozitivi.

Romanului ii place sa fie vesel!

Fii indraznet si socializeaza. Fa primul pas si prezinta-te. Altfel cum o sa ne cunoastem?

Cu entuziasm!

Adelina Mărieş

1-7a

 

Standard

Leave a Reply

