cugetari personale

Lucruri care ma seduc

Nu sunt lucruri ci mai degraba oameni si mai ales oamenii care fac acele lucruri.

Toata viata mea am fost fascinata de inteligenta, indiferent daca e umana, animala sau vegetala. De multe ori provoc oameni doar pentru a vedea daca detin sau nu aceasta calitate si cum se raporteaza la situatie.

Ador inteligenta in toate formele ei. Oamenii inteligenti mi s-au parut tot timpul frumosi. Frumosul, e o inteligenta a echilibrului.  Cand totul e in armonie spunem ca e frumos iar oamenii inteligenti stiu cu adevarat  sa fie frumosi si inteligenti in acelasi timp. Ati observat artisti care nu doar ca sunt deosebit de inzestrati dar iti acorda respect aratandu-ti o infatisare frumoasa. A fi frumos, e un respect pe care il acordam altora.

Imi place eleganta, o consider o frumusete si inteligenta a spiritului. O ador pentru ca nu multi oameni o au. De regula eleganta e naturala, vine din firea omului si din modul cum vede si simte el lucruri sau stari.

Daca am avut de ales intr-un obiect practic si unul elegant tot timpul l-am preferat pe cel elegant.

Imi place luxul, nu pentru ca sunt balanta -asa cum tot timpul e acuzata aceasta zodie- ci pentru ca mi se pare un merit al celor mai inteligenti si mai dibaci.

Luxul nu este acelasi lucru cu ipocrizia, cu snobismul si cu dorinta de a epata. Fiecare este ceea ce este, luxul este ridicarea lucrurilor si vietii la rang de arta. Arta daca este facuta din materiale nobile si are armonie spunem ca este “arta de lux”. Luxul inseamna finisaje, atentie la detalii, respect pentru sine. Muzica este un lux daca nu este comerciala, este rara si nu are acces oricine la ea.  Luxul este si o stare care provine din eleganta, din rafinament, educatie si nu din snobism. Da, educatia de a aprecia luxul, de a-l recunoaste, de a sti sa-l ingrijesti si mai ales de a sti sa te bucuri de el.

Chiar o casnicie bazata pe fidelitate, armonie, pasiune, prietenie poate  fi un lux, pentru ca nu oricine are acces la un asemenea dar. Si ca orice dar, e in meritul acelora care stiu sa se bucure de el si sa-l aprecieze si sa-l ingrijeasca.

1-7a

 

Standard

Leave a Reply

