cugetari personale, politic

“Ideile de afaceri excelente pot fi distruse de o gandire orientata spre advertising agresiv.”

Exercitiu de logica: agresivitatea exagerata versus reversul medaliei

Mi-am rasfoit blogul si am dat peste un articol pe care l-am scris in 2011. Citindu-l mi-am regasit niste idei. Una dintre ele e aceasta Ideile de afaceri excelente pot fi distruse de o gandire orientata spre advertising agresiv.” © Adelina Mărieş

Mi se pare nu doar geniala ci si perfect reala. M-am uitat si la strategiile de comunicare/advertising ale unui partid proaspat infiintat care a intrat cu o promovare excesiva.

Articole platite, comunicate platite, identitate vizuala etc. Agresiv in orice mediu de comunicare.

Impresia mea despre ei, exact reversul medaliei. Cu cat esti mai agresiv cu atat pari mai disperat.

Buna cuviinta si cumpatarea se poarta si in afaceri si in politica. 

Marketingul agresiv prin toate mijloacele este potrivit pentru un produs/serviciu bun daca nu foarte bun de care poti dispune imediat cu toata increderea la costuri accesibile pentru clientul vizat.

Concluzia “Strategiile si bunele intentii la nivel politic pot fi distruse printr-o agresititate exagerata in toate mediile si canalele de comunicare. Ceea ce face doar sa arate cat de disperat  poti sa fii.”

Ca de obicei ganduri proprii, idei proprii, opinii proprii. 

1-7a

 

Standard

Leave a Reply

