business

Oamenilor le e frica de ceea ce nu au experimentat

Siguranta de sine, o arma imbatabila

E adevarat oameilor le e frica de ceea ce nu au experimentat, ar fi mai corect spus. Frica de necunoscut e o exprimare exagerata, din moment ce nu cunosti implicit nu stii de ce sa te temi.

Daca vrei sa-ti invingi frica du-te si experimenteaza fix lucrul fata de care ai temeri si constrangeri. Ai sa fii suprins ca lucrurile au iesit altfel fata de cum ti-ai imaginat, stii planurile de  acasa nu seamna cu cele de la targ.

Ei si ce daca ai sa o dai in bara, oamenii uita si in plus ce ai putea face incat sa iasa chiar asa de rau precum iti imaginezi? Doar imaginatia poate fabrica monstri si daca imaginatia poate fabrica asta de ce nu ar fabrica si ingeri? …

Cum sa-ti controlezi gandurile si implicit imaginatia?

Simplu cand prin minte iti trec ganduri negative, alunga-le. Alunga-le o data, de doua ori, de trei ori, de patru ori… si dupa un timp te vor parasi aceste ganduri catastrofice iar dupa asta ai sa vezi un alt om cand ai sa te uiti in oglinda. Ca sa le alungi inlocuieste-le cu alte ganduri pozitive

de exeplu in loc sa iti spui tu tie “nu am succes” mai bine iti spui “uite acolo si acolo am facut bine, asta inseamna succes, uite o dovada ca am succes”. Pastreaza doar informatia buna, la cea negativa sau rea nici nu-i acorda atentie. Daca cineva vine si iti spune uite ce lucru urat a spus X despre tine tu raspunde-i “sa stii ca nici nu ma intereseaza. Eu am sa spun numai lucruri frumoase despre X”🙂 Si daca o spui cu o atitudine sigura, hotarata si senina oamenii o sa te perceapa ca un om puternic

Si ce daca oamenii nu-ti spun vorbe frumoase de icurajare. Oare chiar ai nevoie de ele? Daca ti le-ar spune ai crede ca sunt doar linguseli.

Sa aveti numai ganduri frumoase!

Explicatiile de mai sus se bazeaza pe trairi personale. Si eu ca orice om am avut stari si experiente. De fiecare data am descoperit lucruri  noi ceea ce mi-a placut indiferent daca era vorba de lucruri pozitive sau negative, probabil ca am o placere sadica de a cunoaste si nu rareori din pricina asta am dus lucrurile la extrem.

1-7a

Standard

Leave a Reply

