politic

In ochii tai vad viitorul tarii…

PMP strange semnaturi impotriva scumpirii benzinei si motorinei.

Daca ma uit bine la tabel imi lasa impresia ca astia vor sa-si construiasca o  baza de date: nume prenume, telefon, e-mail, localitate. Au imprumutat oare sistemul de ascultare telefoane de la PDL? :)) Ei erau pasionati de practica asta ori s-au specializat si pe ascultare de date nu doar voce.

Mda, baza de date le va fi de folos in campanie pentru prezidentiale si in ziua alegerilor cand te vor suna sa te cheme la vot.

E doar o colectare de semnaturi “impotriva” nu pentru stoparea scumpirii. Ceea ce o diferenta colosala si eu pot fi impotriva dar asta nu inseamna neaparat ca trec la actiune. A trece la actiue e consemnata printr-un verb care face ceva, adica o actiune. Dar nu dau idei ca nimeni nu citeaza sursa, ca sa nu zica careva ca nu am simtul umorului😛

Invata sa vorbesti si sa sustii o cauza.

Nu umbla sa strangi sute de semnaturi e cauza pierduta, invata sa strangi mii de argumente si voci care sa vorbeasca intelept. Sunt mai valoroase argumentele decat semnaturile. O semnatua nu e un argument care sa dea de gandit si care sa schimbe un mod de a gandi. Ce inseamna 50.000 de semnaturi la o populatie de 19-20 de milioane din care majori nu stiu cati sunt ca nu m-am uitat de mult in Anuarul Statistic al Romaniei dar cert sunt cateva milioane bune

Deci?

O sa-mi joc si eu cartea, dar nu azi. Ce se intampla in Romania si ce face actuala si viitorea guvernare ma priveste si pe mine dar eu stiu o regula minim de efort si maxim de efect. 

1-7a

semnaturi PMP

Standard

Leave a Reply

