cugetari personale

Indrazneste, risca, incearca, te entuziasmeaza

Anii care se duc nu se mai intoc. Asa ca fa ceva cu ei!

Daca am presupune ca nu exista reincarnare si nici viata de apoi. Ca aceasta viata e unicul lucru pe care il avem oare cum am privi si respecta acest minunat dar care se numeste viata.

Cum am trai aceasta viata daca am considera ca este unica si ca niciodata nu o sa mai avem posibilitatea sa fim vii?

Am respecta-o mai mult. Ne-am iubi mai mult si am indrazni mai mult.

Nu sunt adepta religiei, pentru mine religia este un fel de doctrina ori poate chiar mai rea decat doctrina.

Prefer libertatea spiritului si respectul fata de tot ce ma inconjoara.

Nimeni nu a dovedit existenta vietii de apoi si nici pe cea de dinainte deci suntem indreptati sa o apreciem pe cea de astazi. Probabil unica si irepetabila.

Deci cu o astfel de premisa ce mai astepti?! Indrazneste sa faci tot ce iti doresti. Ce rost are sa-ti faci griji? Ce rost are sa pui la indoiala totul? Ce rost are sa fii deprimat/a? Ce rost are sa urasti, sa te razbuni, sa fii avar dupa bani cand aici in viata exista multe alte bogatii.

Cea mai mare bogatie a unui om e curajul si indrazneala. Lipsa fricii despre ce o sa creada sau o sa spuna altii.

Ca sa reusesti in viata nu ai nevoie de pile, de relatii sau de bani.

Ai nevoie in primul rand de indrazneala, restul vine de la sine.

Indrazneste sa-i aperi pe cei slabi, indrazneste sa aperi inteligenta, indrazneste sa faci lucruri pentru care prostii te vor critica, indrazneste sa seduci si sa curesti inima persoanei pe care o simpatizezi.

Dar ca sa indraznesti invata sa gandesti. Indrazneala vine din siguranta iar siguranta vine din cunoastere si toate acestea se trag din inteligenta.

Deci ce mai astepti antreneza-te sa fii inteligent. Inteligenta e un dar superb printre care te apara si  de prosti.

Si ca sa raspund la o intrebare “daca esti asa de inteligent atunci cum se face de esti asa de sarac?”

Ei bine, saracia e relativa dar daca vreti sa o cuantificati cifric in bani atunci si aici trebuie sa indrazniti restul e o problema de logica sau de situatie pe care trebuie sa o rezolvati personal.

Tot ce ramane in urma noastra e experienta de viata. Faptul ca am trait si experimentat ceva. Lucrurile despre care ai ce povesti. Ramane reputatia si numele tau.

Indoiala, cea mai crunta boala cu care omul trebuie sa lupte

Daca pui totul la indoiala oare unde o sa ajungi?

Cate lucruri nu s-au implinit in viata voastra pentru ca ati fost siguri ca asa o sa se intample?!

Cate lucuri nu s-au realizat in viata voastra si cate vise nu s-au destramat pentru ca v-ati indoit?

Timiditatea si esecul isi au originea in indoiala. De aceea si  “prostii” ca si “geniile” au succes. Ei nu se indoiesc pur si simplu traiesc clipa.

Risca si indrazneste dupa ce reusesti nu o sa te mai crirtice nimeni🙂

Si ce daca te critica, ofera-le o lectie de viata. Fa-i sa regrete ca nu au facut si ei ca si tine. Reuseste!

A crede inseamna a fi sigur! ©

Cu entuziasm!

1-7a

Standard

2 thoughts on “Indrazneste, risca, incearca, te entuziasmeaza

  1. catalina says:

    Sunt niste invataminte pe care foarte rar le poti gasi scrise, sau le poti gandi si aplica intradevar (mai ales in timpul acesta in care traim noi, presati de atatea probleme cotidiene ); ma simt foarte bucuroasa fiindca am putut sa ,,gasesc ” aceste frazė, sa le citesc undeva, caci ,partial, le gandeam, le visam, le speram, le ,,adulmecam” de pe undeva din universul inconjurator . . .

  2. Multumesc frumos, Catalina, pentru ca ti-ai insemnat trecerea pe aici si pentru ca mi-ai lasat un comentariu deosebit de frumos. Sa stii ca am simtit ca exista o anumita lege a universusului, lucrurile care ne plac vin singure la noi. Eu am scris ce am simtit, ce am trait, ce am gandit, nu am vorbit eu, a vorbit sufletul asa cum a simtit. Nu i-am ingradit niciodata libertatea si pot spune ca m-a rasplatit cu enorm de multe “bucurii”. Din moment ce si tu ai simtit la fel atunci nu poate fi decat extrem de adevarat.

Leave a Reply

