psihologie

Cel mai bun mod de a obtine ceea ce vrei este sa o ceri direct

Cum sa obtii ceea ce vrei!

Vrei ceva?! Atunci cere direct fara prea multe subtilitati.

Eu si nu numai eu, ma simt stanjenita de cereri subtile pentru ca de multe ori nu stiu cum sa le interpretez dar apreciez curajul celora care cer direct ceea ce vor si daca ceea ce vor ei nu este in discordanta cu mine, cu ce ceea ce eu pot sau vreau sa fac atunci primesc toata atentia si entuziasmul meu.

Daca cererea este formulata clar si precis si este adresata direct atunci si eu inteleg ceea ce celalalt doreste.

Apreciez indrazneala chiar daca nu tot timpul pot raspunde cererii personal dar cel putin pot oferi indrumari daca stiu ca altcineva s-ar putea ocupa de problema. Imi plac oamenii indrazneti, a nu se intelege prin asta obraznici.

©E un act de politete sa fii direct si sincer. Poate fi aplicat in relatia cu familia, relatii profesionale sau de afaceri ori in politica

 

Cu entuziasm

Adelina

Tot ce este scris pe acest blog si marcat © intra sub incidenta drepturilor de proprietate intelectuala si poate fi reprodus numai citand sursa.

Standard

Leave a Reply

