business

“Mult, ieftin si bun” – Made in Romania

Imi amintesc prima fraza de afaceri pe care am auzit-o pe la 14 ani, cand asistasem la o discutie de afaceri ” Ca sa ai succes in afaceri trebuie sa vinzi: mult ieftin si bun”. M-a urmait mult timp acest dicton.

Adevarat dar falsa e si realitatea. Pe piata din Romania se afla produse multe, ieftine si proaste. Stiti la ce ma refere la  acele produse pe care scrie “made undeva” prin Asia.  Dar stiti ce inseamna asta, este defapt o batalie a concurentei purtata cu produse ieftine. Nu e mare filozofie sa produci gunoaie si sa vinzi doar iluzia ca achizitionezi un produs. Dar si costul fortei de lucru are un cuvant de spus, costuri care de altfel influenteaza dimensiunile roductiei.

Adevarul despre produsele chinezesti : papetarie, haine, obiecte de uz casnic este ca sunt scumpe comparativ cu durata de functionare. Acele produse NU SUNT DELOC IEFTINE.

Acum cand am inceput sa produc pe cont propriu, am constatat ca eu pot produce mai ieftin si de calitate superioara comparativ cu produsele de import.  ………………………………………………………..

 

Cu entuziasm!

Adelina

Standard

Leave a Reply

