atelier de vanzari, atelieru de vanzari, training gratuit

Training gratuit – Atelieru de vanzari #102

Fisa clientului – voi ce treceti in fisa clientului? Tineti o fisa scrisa a clientului sau doar o revizuiti mental

Ce ar trebui trecut in fisa clientului?

training vanzariAr fi bine sa treceti istoricul intalnirilor si punctele esentiale care au fost  discutate sau eventual cateva aspecte importante pe care le-ati discutat telefonic.

Un istoric al cumparaturilor efectuate de client si cateva informatii care sunt considerate relevante.

De asemenea in fisa clientului trebuiesc trecute si observatiile ce tin de customer service

De ce ar trebui tinuta o fisa a clientului? – Ei bine daca esti in concediu sau liber colegii tai trebuie sa stie ce sa vorbeasca cu clientul tau si sa-l serveasca cat mai prompt in lipsa ta.

De altfel companiile in cazul in care le pleaca unul dintre agentii de vanzari ar fi bine sa aiba o baza de date cu activitatea desfasurata in numele companiei astfel incat noii agenti sa stie ce fel de clienti sa serveasca.

Majoritatea companiilor care se  respecta au o astfel de baza de date desi e meticuloasa si cere ceva rabdare si timp pentru a fi pusa la punct pe viitor usureaza munca in companie.

Cu cat activitatea de vanzare este mai organizata cu atat mai eficienta va fi serivrea clientilor

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s