business

wall-street.ro marea blogareala si absolut deloc presa – articol critic

Pe wall-street.ro a aparut un articol ”Isarescu avertizeaza: Vom avea un an de mari transformari!

Nu stiu de ce cei de la wall-street.ro au sters toate comentariile la acest articol,… http://www.wall-street.ro nu mai seamana deloc a presa, e doar un fel de blogareala pe teme economice si un fel de bussiness gossip, de ce mi-as pierdea vremea sa citesc informatii fara sens,… in schimb astazi mi-a atras atentia articolul mentionat mai sus

cei de la wall-street.ro absolut deloc nu mai fac presa, pe de o parte intelg o fi problema banilor pe de alta parte au totusi fonduri – fonduri pe care le primesc de la cei care au interese sa se scrie intr-un anume fel. – o problema intr-un fel rezolvata in concluzie ar putea incerca sa aiba o tinuta respectabila.

Marea curiozitate a mea, este ca la articolul mai sus mentionat s-au sters toate comentariile- lipsa de atitudine, lipsa de curaj, lipsa de intelepciune, lasitate,… nu stiu ce este,… dar asta nu seamna deloc a ”coloana vertebrala” .  Un comportament de gradinita, ceva de genul  ”m-am suparat nu-mi convine sterg tot,” ati scris un articol aveti atitudine, moderati comentariile scrise in limbaj obscen dar daca ati militat pentru libera exprimare atunci mergeti pana la capat, nu va jucati alba-neagra cu cititorii.

 

In fine poate Mugur Isarescu sa spuna ce o vrea eu sustin una si buna

”Mai bine cumparam bunuri si servicii produse si fabricate in Romania de catre romani, astfel ajutam sigur la crestere economica, ajutam la crearea si dezvoltarea locurilor de munca si a companiilor autohtone.” – iar de pe blogul meu stiu ca nu-mi sterge nimeni posturile

Cu atitudine

Adelina

 

Standard

Leave a Reply

