afaceri/consultanta, atelier de vanzari, atelieru de vanzari

Atelieru de vanzari #97

Categorii de clienti ai unei firme.

Direct sau indirect atunci cand agentii de vanzari isi prospecteaza paleta de clienti ei efctueaza o munca de cercetare pentru a-si identifica categoriile de clienti carola sa le adreseze ofertele si cu care sa stabileasca intrevederi.

Totusi o companie poate avea o paleta larga sau o paleta restransa de categorii careia i se adreseaza in functie de profil firmei.

Conform marketingului categoriile de clienti ai  unei firme se impart astfel:

  • consumatorii: persoane particulare si gospodarii care cumpara bunuri si servicii pentru consumul propriu
  • utilizatorii industriali: achizitioneaza bunuri si servicii in vederea prelucrarii sau utilizarii lor in procesul de productie
  • comerciantii: cumpara marfuri si servicii pentru a le revinde la un pret mai mare
  • institutii: scoli, spitale, penitenciare etc
  • pietele guvernamentale: agentii de stat care achizitioneaza bunuri si servicii  cu scopul de a presta servicii publice si de a le pune la dispozitia celor care au nevoie de ele
  • pietele internationale: cumparatorii din alte tari:  consumatori individuali, producatori, comercicanti sau agentii guvernamentale.

…  cele mai bune cursuri de vanzari le  gasiti numai aici. Pentru a citi si celelate posturi despre vanzari si tehnica vanzarilor adresata mediului de afaceri romanesc va rog sa mergi la pagina ”Atelier de Vanzari”

Am avut rezultate remarcabile cu altii de ce nu ai avea si tu?!

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s