afaceri/consultanta

Lansarea pe piata de marci noi

In ultima perioada constul lansarii de marci noi pe piata a devenit destul de ridicat. De aceea oamenii de marketing sau dupa caz antreprenorii s-au adaptat si au folosit pentru a-si contura imaginea de marca si profesionalismul folosind doar PR si ocazional reclama.

PR-ul presupune talent, abilitati, atitudine. Presupune ceva cald si uman comparativ cu advertisingul rece

Tocmai aceste calitati ale PR-ului il fac de neinlocuit. Emotia si aproprierea de consumatori sau de distrubuitori sunt indispensabile indiferent daca promovezi un no-name sau un brand.

Voi cate afaceri de succes cunoasteti care s-au ridicat si sunt cunoscute local, national,international folosind doar PR-ul?

PR-ul inseamna inainte de toate comunicare, interactiune, apropriere

Avertisingul inseamna memorarea numelui marcii.

Pentru ca, consumatorii sa-ti memoreze si sa-ti recunoasca numele marcii tale poti utiliza si alte strategii si asta tine de creativitatea si inventivitatea fiecaruia.

Atunci cand insusi proprietarii afacerii fac PR, legatura dintre ei si consumatori/clienti e mult mai puternica decat cand angajati o persoana special pentru acest job. Pasiunea pe care o pune un antreprenor e mult mai intensa si convingatoare decat “comunicarea platita”

Sunt multe afaceri pe piata in care amtreprenorii au facut PR la modul constient sau mai putin constient.

Folositi PR-ul si apropiati-va de public. Este ceea ce puteti face cu succes, ieftin si eficient

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s