afaceri/consultanta, atelier de vanzari, atelieru de vanzari

Atelieru de vanzari #72

Solutii de vanzari in probleme de criza sau recesiune? Hmmm….. fiecare bucatar are propria lui reteta… sa stiii

Categoric in aceasta perioada departamentul de vanzari se va plange tot timpul. E logic e mai putina disponibilitate de a cumpara si lumea cheltuie mai echilibrat. Oricum ar fi situatia oamenii din categoriile ”zgarcit” si ”mana sparta” raman la fel indiferent daca e criza sau recesiune in conditiile in care au bani.

Cand iti planuiesti afacerea cauta sa identifici acele produse care sa fie atat de bune si folositoare incat sa se  vanda bine si pe timp de criza.

Pe timp de criza companiile nu mai cheltuie un buget atat de mare pe reclama. In schimb daca oferi produse vandabile e un moment bun de a profita si a ramane in mintea consumatorilor pentru ca in aceasta perioada nu sunt atat de agasati de reclama. Ai grija ca reclama si advertisingul sa fie de calitate

 

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s