afaceri/consultanta

Tu ce modalitati de crestere a vanzarilor si a profitului aplici?

Ca sa cresti profitabilitatea unei companii poti crste productivitatea sau poti creste volumul de activitati

Daca vrei sa cresti productivitatea poti reduce costurile de investitie prin restrangerea activitatii sau accelerarea proceselor operative. Firmele de productie s-au adaptat si au decis sa nu mai lucreze cu stocuri sa produca ”just-in-time” pe baza de comanda de achizitie ferma din partea clientilor.

Poti reduce costurile fixe prin reducerea cheltuielilor cu costurile fixe, cum ar fi reducerea personalului sau poti reduce costurile variabile

Poti sa cresti pretul, daca brandul,calitatea si piata iti permit acest lucru. Cresterea pretului o poti asocia cu cresterea valorii produsului/serviciului, cresterea increderii clientilor in calitatea produselor. Poti sa modifici structura sortimentala a portofoliului de produse/servicii pe care le oferi

Poti patrunde pe alte piete geografice, poti patrunde pe piata concurentei prin atragerea clientilor concurentei sau achizitia ori fuziunea cu firmele concurente

Poti sa iti extinzi segmentul de piata la care te adresezi prin dezvoltarea si diversificarea produselor.

In definitiv poti sa faci ce doresti atat timp cat ai o logica si intuitie imbatabila🙂

Standard

One thought on “Tu ce modalitati de crestere a vanzarilor si a profitului aplici?

  1. Pingback: Studiu de fezabilitate tehnic « Adelina Maries

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s