afaceri/consultanta

ce este marketingul: arta, creatie, stiinta, vanzari, satisfacere a nevoilor clientilor?

Marktingul modern spune ca nu mai reprezinta doar procesul de vanzare in sine ci mai degraba reprezinta procesul de satisfacere a nevoilor consumatorilor.

Daca eu merg pe firul logic observ ca ma invart in cerc. Si anume toate aceste procese de satisfacere a nevoilor clientilor se reflecta in rezultatele companiei. Rezultate care sunt determinate de volumul de vanzari in primul rand. Nu ma refer la profitalibilitate, caci maximizarea profitului e un proces mai complex in care intra mai multi factori.

Deci pana la urma ce este marketingul: arta, creatie,  stiinta, vanzari, satisfacere a nevoilor clientilor?

Eu sustin ca este din toate cate ceva. Fiecare companie are propria sa personalitate, propriul sau marketing s.a.m.d.

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s