afaceri/consultanta

Analiza de marketing- reflectarea in ochii clientilor

Marketingul nu este sinonim cu publicitatea sau vanzarea dar se subordoneaza ei. Rezultatul unui marketing corelat cu posibilitatile de  absorbtie ale pietei se vor reflecta desigur in pesonalitatea companiei, volumul vanzarilor si constructiei de imagine pe care anumite compartimente se chinuie sa o construiasca.

A analiza marketingul prin prisma rezultatelor vanzarii, o analiza de la coada la cap sau prin inductie de la particular spre general nu e absolut deloc gresita desi nu o regasiti in manualele de marketing. Eu una, folosesc adesea acest tip de analiza in unele cazuri cand doresc sa analizez sau sa evaluez o companie in diverse scopuri.

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s