carti

Pasare de prada – Business thriler de Michael Ridpath

Ei bine nu citesc romane. In afara de cele din liceu obligatorii pe care le-am citi pe sarite si romanul Sahara a lui Clive Clusler nu am citit alte romane.

De data asta mi-a atras atentia ca este vorba de un roman care prezinta lumea de business, faptul ca stocul editurii Nemira era epuizat, am zis sigur e o carte interesanta si n-as pierde nimic daca as citi-o

Asa am si facut. Romanul prezinta lumea operatorilor, agentilor si bancerilor de investitii care opereaza pe pietele financiare tranzactionand tot felul de instrumente. Actiunea incepe la un curs de pregatire/ training la Blomfield Weiss in New York pe Wall Street.  Actiunea prezinta viata palpitanta de  tanar agent de investitii de la primele zile de training pana la maturitate profesionala.

Autorul impleteste in mod interesant viata profesionala cu cea personala. Din pacate romanul are aspect tragic si cat se poate de dramatic pe  tot parcursul actiunii. Niciodata nu mi-au placut filmele politiste legate de crima. Nici autorul n-a vrut sa renunte la acest aspect. Singurul lucru care nu mi-a placut – crima- in rest un  roman interesant. Pentru cei din business-ul financiar sigur vor gasi aspecte comune din viata lor profesionala

Standard

Leave a Reply

