afaceri/consultanta, atelier de vanzari, atelieru de vanzari

Atelieru de vanzari #46

Realtiile de business2business cu un client care are o nevoie sesizata iar dvs. analizati posibilitatea vinderii unei ”solutii”

Cateva aspecte de care trebuie sa tineti cont in acest context:

Motivele achizitiei mai ales ”de ce acum?”

Obiectivele urmarite de client prin respectiva acizitie

Ce asteapta din partea contractului semnat cu dvs: detalii tehnice

Bugetul alocat si sursele de finantarea,nivelul investitiei prevazut

Cantitatea anuala achizitionata/ consumul anual

Mometul cand va acizitiona sau cand intentioneaza sa acizitioneze

Ce urmareste prin respectiva achizitie: cote de piata, cresterea profesionalismului, respectarea cerintei unui alt client etc?

Determinati clar care sunt factorii decizionali ai clientului, cine va lua decizia  (din cine este format grupul de decizie), cum va fi luata decizia, pe ce criterii.

!!!! In organigrame sunt determinate functiile nu rolurile, asa ca mare atentie

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s