afaceri/consultanta, atelier de vanzari, atelieru de vanzari

Atelieru de vanzari #43

Prima intrevedere comericiala cu un necunoscut

Tu ce faci cand te intalnesti prima data cu un client necunoscut? Incepi prin a-ti turui poezia desprecat de grazava este compania la care tu lucrezi?

Ei bine, nu-i nevoie sa prezentati compania, ce fel de companie este va fi prezentata indirect in functie de atitudinea dvs, pentru ca tindem sa judecam compania dupa comportamentul angajatului respectivei companii.

In fine, daca functia de pe cartea de vizita nu sunt suficiente mentionati incativa cuvinte rolul dvs in compania respectiva.

Ca fost director de vanzari va spun sincer ca nu-mi placea titulatura. Cand imi vedeau clinetii cartea de vizita se uitau la mine de parca eram in fata lor ca sa le iau banii nu ca sa discutam afaceri ori sa discutam solutii.

Ei bine dupa ce le ofeream cartea de vizita si imi vedeau titulatura adaugam cateva cuvinte despre rolul meu in companie iar rolul meu era prezentat in asa maniera incat nu semana nici de cum a unui vanzator desi spuneam purul adevar. E dpret daca vorbeam cu un diretor spuneam ceva iar daca vorbeam cu un proprietar de afaceri spuneam altceva.

N-am inteles niciodata de ce companiile de consultanta tin mortis sa aiba directori sau agenti de vanzari ca si titulatura, gresit. Totalmente gresit

Standard

Leave a Reply

