afaceri/consultanta, atelier de vanzari, atelieru de vanzari

Atelieru de vanzari #39

Iata un subiect care imi place – discutati de la egal la egal cu interlocutorul in timpul intrevederii

Nu va plasati intr-o pozitie de inferioritate, nu o sa aveti nimic de castigat din punct de vedere comercial. Persoanele slabe nu sunt respectate si apoi nu multumiti ca va primit doar sunteti acolo sa incheiati afaceri nu pentru a-l slugari.

Deci nu fiti si voi la fel de politicosi cum am fost si eu o data

”Va multumesc ca  m-ati primit” sau ”nu voi abuza de timpul dvs” ori ”nu va voi retine prea mult” multe carti si traineri prezinta ca asa trebuie sa faci, asa am fost si eu invatata acum 6-7 ani pana ce mi-am dat seama cat de ”mica” paream prin acesta atitudine. In mod cert nu au vrut sa semneze un contract cu un om atat de mic astfel incat am renuntat la atitudinea asta timida si am apelat la un simplu ”sunt incantata sa va inatlnesc” sau alta expresie adaptata momentului dar de aceeasi tonalitate si atitudine

Standard

Leave a Reply

