afaceri/consultanta, atelier de vanzari, atelieru de vanzari

Cum alegi un furnizor de traininguri – training de vanzari-

Un program care iti ofera multa teorie, speech indelung si jocuri de rol putine nu este un training care aduce rezultate.

Desi un training este un instructaj este nefolositor daca nu se transforma in atrenament iar forta de vanzari inaite de a o trimite pe teren are nevoie de antrenament.

Nu trimiti un jucator sa joace in liga pe care doar l-ai instruit dar nu l-ai traspirat la antrenament.

Acestea fiind spunse cred ca ati dedus ca daca va angajati un trainer in vanzari obligatoriu acesta trebuie sa aiba experienta in domeniu si mai ales sa fie disponibil sa va antrenere ecipa. Sa exerseze cu agentii pana ce acestia au invatat atat ofera cat si-au antrenat si ailitatile.

Autodicatii pot face greseli de strategie pana ce invata si in aceasta perioada nu consider ca pierderea unei vanzari constituie profit pentru compania dvs.

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s