afaceri/consultanta, atelier de vanzari, atelieru de vanzari

Atelieru de vanzari #8

In momentul in care cumparam tindem sa tinem cont de urmatorii factori: siguranta, bani, design, confort, orgoliu, placere

Un client care isi doreste siguranta nu-i ascundeti aspecte ale produsului sau serviciului din teama ca ar putea sa-l demotiveze. Tocmai sinceritatea dvs s-ar putea sa-l determine sa cumpere.

In schimbnu-i recomandati lucruri care ar putea sa-l scoata din starea de confort.

Spre exemplu va cumpara o masina pentru ca: isi doreste o masina sigura si nu una exotica si excentrica. S-ar putea cumpere servicii de turism confortabile si nu calatorii aventuroase.

Banii

Cand clientul doreste sa-si etaleze statutul isi va cumpara produse scumpe. ”Ce se va spune despre mine daca imi cumpar acest lucru?… va avea imaginea mea de castigat ” -acest aspect are legatura si cu orgoliul care tinde sa fie satisfacut prin achizitionarea unor categorii de produse.  Acest tip de client este sensibil la complimente, vrea sa fie recunoscut si apreciaza agentii de vanzari care stiu sa-l puna in valoare.

Un client atat de orgolios va cumpara produse de marca de aceea puteti sa-i vorbiti cu deschidere despre noutate, exclusivitate, raritate, produsul numarul unu, originalitate. Acest tip de client doreste sa lase impresia ca este un om important si cu greutate

In schimb un client econom sau cu tenta zgarcita va vana reducerile de pret

Mai exista o categorie de clienti care cauta placerea sau experienta. Amintiri care vor ramane in memoria lui pentru mult timp: excursii, distractii, noutati etc

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s