business

Conferinta Nationala de Afaceri in Agricultura si Alimentatie

Personal cosinder ca Romania are un potential agricol, imens dat nu doar de biodiversitate cat si de resursele de apa.

Imi amintesc vorbele unui cetatean din Israel care ne-a vizitat tara in urma cu ceva timp. A avut o reactie surprinzatoare ”Voi sunteti o tara bogata” ne-a spus el. Se referea desigur la bogata retea hidrografica care ne iriga tara.

Ei bine dar nu avem numai rauri avem si campii , Campia Moldovei cat si Campia de Vest au soluri deosebit de fertile.

Sunt deosebit de multe lucruri interesante legate de fertilitatea solului roman, motiv pentru care am decis sa ma mandresc cu aceste lucruri in fata unui auditoriu de 150 de persoane, la Conferinta Nationala de Afaceri in Agricultura si Alimentatie pe care am sa o tin in data de 21 octombrie 2011 la Bucuresti.

Categoric n-am sa scap ocazia de a construi un PR grozav pentru lucrurile in care cred si pe care le iubesc si mai cu seama pentru ca alaturi de mine am oameni grozavi care si-au aratat interesul ferm pentru acest eveniment.

Ii salut cu drag si pe cei din Republica Moldova care sunt alaturi de noi la acest eveniment si care printre altele mi-au promis nuci si  un vin aromat din solurile Moldovei.

Atat pentru astazi, maine va spun mai mult pentru ca suprizele sunt la ordinea zilei in aceasta perioada

Adelina

Standard

Leave a Reply

