afaceri/consultanta, psihologie

PR sau ADVERTISING? … in crearea brandurilor

Daca vrei sa lansezi un brand nou nu faci advertising… e ca si cum ai omorâ copilul din fasa.

Daca vrei sa creezi un brand ai nevoie sa urmezi cativa pasi si sa astepti ca timpul si soarele sa coaca fructele🙂
Daca vrei sa lansezi un brand nou ai nevoie de un mesaj care sa atraga atentia si sa fie destul de practic ca sa fie convingator pentru a face vanzare produsului tau. Fara publicitate brandul nu se va forma, dar publicitatea nu e acelasi lucru ca advertisingul de milioane de dolari. Fara publicitate brandul tau va esua , indiferent cat de bun sau performant ar fi bunul sau serviciul tau. Cum sa vinzi un produs de care n-a auzit nimeni? De asemenea ai nevoie de o idee de PR cat mai buna iar alteori nici o idee de PR buna nu e de ajuns.

O idee proasta de afaceri, chiar sustinuta de un PR grozav tot va fi falimentara. O idee proasta de afaceri este a de vinde un produs mai ieftin decat costurile TOTALE de realizare si vanzare a lui.

Multe afaceri sustinute de companii cu ”buzunare largi ” s-au dovedit falimentare, datorita unui advertising prea puternic cu costuri uriase si vanzari prea mici

NU FACETI ADVERTISING PANA CE NU DISPUNETI DE CREDIBBILITATE!

Advertisingul nu este o investitie buna pentru un brand aflat la inceput, advertisingul este o investitie excelenta pentru un brand ”rege” sau leader  de piata si in nici un caz advertisingul nu este un instrument pentru schimbarea parerii consumatorilor. – Nu introduci cu forta o idee in mintea cuiva ci o strecori acolo

Credibilitatea se creaza cu ajutorul PR-ului

Ideile de afaceri excelente pot fi distruse de o gandire orientata spre advertising agresiv.

Mai intai trebuie castigata batalia PR-ului ca sa te lansezi si apoi cea a advertisingului.

Prima intrebare pusa in mod normal de un om de marketing este ”cat de mare este piata?” In cazul unei categorii noi piata este ZERO.

Standard

2 thoughts on “PR sau ADVERTISING? … in crearea brandurilor

  1. Pingback: “Ideile de afaceri excelente pot fi distruse de o gandire orientata spre advertising agresiv.” | Adelina Maries

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s