afaceri/consultanta, carti, psihologie

Probabil n-as fi scris niciodata sau probabil nu prea curand acest post daca pe site-ul de socializare linkedin nu ar fi aparut acest topic ”De ce esuaeaza sefii cinstiti” deschis de catre @Anca Tomoroga

Avand in vedere ca la dispozitie am propriul meu blog pot sa folosesc intreg spatiu dupa bunul meu plac fara a ”spama” pe nimeni cu ideile mele constructive izvorate din cativa ani de experienta la activ in functii de responsabilitate. Cel  putin mie imi place sa-mi asum ”responsabilitatea” la propriu si nu la figurat cum fac politicienii (sic :D).

”De ce eseueaza sefii cinstiti?” Ei bine nu sefii cinstiti esueaza, esuaeaza lumea din jurul lor pentru ca nu-i ia in considerare si astfel se autodistruge.

In tendinta sau codul genetic uman intalnim si capacitatea de ”autodistrugere” sau dezintegrare – inainte sau dupa un deces ( in prealabil ). Cum sa fie luati sefii cinstiti in considerare avand in vedere ca lumea inca traieste in sclavagism, pentru a ma scuti pe mine de milioane de caractere de typing va invit sa aveti rabdarea de a citi cateva zeci de pagini din cartea ”Noua carte neagra a firmelor de marca ….” scrisa de Klaus Werner & Hans Weiss  aparuta la editura AQUILA93

Totusi cinstea nu e suficienta in management daca nu stii si cum sa te impui. Personal nu stiu nici o carte sau manual despre cum sa comunici cu persoanele ”dificile” dar cu succes am experimentat si rezultate bune. Si din experienta mea pot sa impartasesc fara zgarcenie si cu voi.

In cazul in care celelalte tehnici esueaza replicile de gen touche conduc la un rezultat grozav. In fond pot masca o forma aseriva de comunicare codificata.

Standard

One thought on “

  1. Aici e o carte despre comunicarea cu oamenii dificili:
    http://www.librariavirtuala.net/comunicarea-cu-oamenii-dificili-cum-sa-ne-purtam-cu-clientii-rauvoitori-sefii-autoritari-si-colegii-nesuferiti-roberta-cava-7592

    Apropo de Cartea neagră a firmelor si de sclavagismul modern, fie el din tările dezvoltate sau mai ales din lumea a 3-a, cum am putea noi altfel avea acces la o gamă atât de variată de bunuri avansate tehnologic, sau chiar si la materii precum bumbacul sau ciocolata? Dacă preturile plătite pentru materii prime si mai ales salariile ar fi toate corecte, peste tot în lume, ne-am întoarce la nivelul de trai din, stiu eu, anii 1900-1930. Pentru că pur și simplu atunci nu ne-am permite să plătim ceea ce vrem. Ideea asta e destul de greu de înteles, probabil o simulare pe un supercalculator ar putea indica cât ar costa, de exemplu, un telefon mobil, un frigider sau o masină dacă de-a lungul întregului ciclu de productie al produsului, incluzând ciclurile de productie ale pieselor componente si până la materiile prime, s-ar practica preturi de achizitie corecte si salarii corecte (corecte însemnând echivalente cu cele oferite în statele dezvoltate economic).

Leave a Reply

