hospitality

La restaurant- CONSUMATORII INGAMFATI

CONSUMATORII INGAMFATI
In activitatea lor de zi cu zi ospatarii intalnesc si consumatori ingamfati. Acestia privesc de sus personalul de serviciu, nu raspund la salut, refuza sa dea comanda ospatarului, insistand sa vina seful de sala sau seful unitatii. Au preferinta ca mai multi ospatari sa stea in jurul lor si sa-i serveasca si nu-si vor pune niciodata singuri bautura in pahar, chiar daca vad  ca ospatarul este foarte aglomerat, iar sticla este aproape.
Pentru a atrage atentia celor din jur, comanda multe preparate si mai ales din specialitati si vinuri speciale. Uneori refuza cele comandate si doresc in orice chip sa arate ca sunt ”personalitati” Ospatarul trebuie sa-i serveasca prompt, constiincios, respectand intocmai dorintele exprimate de consumatori. Plecand din unitate satisfacuti, cu o impresie buna, acesti consumatori vor frecenta si pe viitor localul
Indiferent de tipul consumatorilor, ospatarul trebuie sa aiba in vedere faptul ca orice consumator trebuie sa fie bine servit si sa plece cu o impresie buna, iar cu a doua ocazie sa intre cu placere in unitate. Acest lucru se poate realiza numai printr-o studiere atenta a oamenilor si inalta calificare profesionala.


Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s