hospitality

La restaurant – CONSUMATORUL BANUITOR, NEINCREZATOR

CONSUMATORUL BANUITOR, NEINCREZATOR
Acest tip de consumator nu are de regula incredere in nimeni, el considera in mod gresit ca toti lucratorii din unitate intentioneaza sa-l insele, sa-l pacaleasca. Ca si consumatorii nehotarati, la darea comenzii studiaza de mai multe ori lista meniu si se hotaraste cu greu, facand uneori aprecieri neintemeiate asupra preparatelor inscrise in lista.
Cand ia comanda , ospatarul va cauta sa-i recomande preparatele care nu pot da asteptare, prin felul de preparare la nici o banuiala. Astfel, in cazul preparatelor la gratar, ii va prezenta carnea inainte de a fi dusa la gratar, pentru a-l convinge pe consumator  de prosperitatea carnii, de faptul ca doreste sa fie bine servit si sa plece multumit din unitate. De asemenea ospatarul va fi cat mai ponderat la recomandarea unor preparate si bauturi, iar atunci cand au fost aduse la masa, va avea grija ca acestea sa fie exact asa cum i le-a descris consumatorului. Ospatarul va fi deosebit de atent la intocmirea notei de plata, avand in acelasi timp pe masa si nota de plata cu preturile din lista-meniu

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s