hospitality

La restaurant- CONSUMATORUL IRITAT – NERVOS

CONSUMATORUL IRITAT NERVOS
Acest tip de consumator isi manifesta nemultumirea inca de la intrarea in sala gasind motiv de enervare inca de la portar, la garderoba sau in  local. De regula el raspunde scurt la salutul ospatarului, ori pur si simplu nu raspunde. O data asezat la masa indiferent de aglomeratia din restaurant, doreste sa fie servit foarte rapid. Exagereaza in aprecierea timpului de cand a dat comanda si pana la sosirea preparatelor. Se enerveaza pentru orice fleac, de multe ori il grabeste pe ospatar sa aduca comanda, nu ofera indicatii despre felul cum doeste sa fie servit, iar cand i se aduce preparatul comandat acesta nu este pe placul sau. Uneori refuza chiar de a mai sta de vorba cu ospatarul, cheama seful de unitate, cere condica de sugestii si reclamatii.

Pentru a nu deranja pe ceilalti consumatori, ospatarul trebuie sa serveasca cat mai prompt pe acesti consumatori, sa evite orice lucru care ar putea sa-l irite. Recomandarile vor fi cat mai scurte si se vor evita discutiile in contradictoriu


Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s