hospitality

Tipuri de consumatori ai unui restaurant- Consumatorul prietenos, vorbaret

CONSUMATORUL PRIETENOS VORBARET
Intra in local cu o mima vesela, raspunde prietenos la salutul ospatarului si, dupa ce se aseaza la masa, incepe o serie de discutii cu ospatarul. Se intereseaza despre unii cunoscuti, vorbeste despre meciurile de fotbal, face aprecieri asupra starii timpului, retinand astfel din lucru pe ospatar. Ospatarul trebuie sa dovedeasca multa rabdare si tact, sa nu jicneasca pe consumator, incercand totusi cu dibacie sa-l apropie de scopul vizitei  sale in unitate. Pentru a nu prelungi discutia, ospatarul nu va face aprecieri asupra celor povestite, deoarece un singur cuvant da nastere la alte istorioare. Cand vorba se lungeste, ospatarul trebuie sa se scuze, deoarece este solicitat de alti consumatori. In cazul in care nu sunt multi consumatori si nu doreste sa poate discutii cu oaspetele isi va gasi ocupatie cu alte activitati organizatorice.

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s