hospitality

CONSUMATORUL NESIGUR, NEHOTARAT

CONSUMATORUL NESIGUR, NEHOTARAT

Inca de la intrarea in local, ospatarul sau seful de sala isi va da seama de acest tip de consumator, deoarece inca de la alegerea mesei manifesta nehotarare. La alegerea meniului parcurge de mai multe ori lista meniu, fara a se hotara, cere apoi lamuriri si parerea ospatarului la care apoi renunta si studiaza din nou lista-meniu.
Ospatarul trebuie sa ajute pe consumator la alegerea mesei, deoarece lasat singur se plimba mult prin local si deraneaza pe ceilalti consumatori. La luarea comenzii, ospatarul trebuie sa-l ajute in mod deosebit in stabilirea meniului si a bauturilor. Plecand de la preferintele consumatorului, ospatarul trebuie sa-i recomande cu convingere preparatele


Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s