hospitality

Cum tratezi oaspetii in stare de ebriatate

Consumatorii in stare de ebrietate-
Uneori in local vin si consumatori in stare de ebrietate. Ospatarul sau seful de sala descopera de la prima vedere aceasta categorie de consumatori, dupa tinuta si atitudiea lor. In acest caz se va proceda cu tact. Daca starea de ebrietate nu este prea avansata il vor invita pe consumator la masa, ii vor oferi preparate culinare si in special cafea fara zahar, ape minerale, sifon, in nici un caz bauturi alcoolice. Cand consumatorul este in stare de ebrietate avansata, ospatarul sau seful de sala vor conduce cu foarte mult tact pe consumator spre iesirea principala, evitand discutiile si staruind pe consumator sa mearga acasa.
Daca ospatarul observa ca la unele mese s-au comandat prea multe bauturi si ca unii consumatori au depasit masura (uniii devenind indispusi, altii incep sa cante, altii nu mai pot vorbi curent, altii se balbaie etc), va oferi bauturi diluate spre exemplu va face spritul cu mai multa apa minerale,  va recomanda cafele negre, nu va mai aduce alte bauturi alcoolice la masa.  Ca si in cazul precedent va sfatui pe consumatori sa mearga acasa evetual le va comanda un taxi.
Nu exista norme de cantitati de vin sau alte bauturi alcoolice  care pot fi consumate fara sa existe riscul ebrietatii. Acestea depind de concentratia in alcool a bauturii, daca consumatorul a manacat sau nu inainte, de organismul fiecarui consumator. 
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s