hospitality

Cum tratezi consumatorii din alte localiatati- daca esti ospatar

Consumatorii din alte localitati

Din aceasta categorie fac parte oamenii de afaceri, cei veniti in diverse delegatii, uneori oameni simpli de la tara, alti cetateni veniti cu treburi personale sau in vizita si grupurile de turisti. Fata de acesti consumatori, ospatarul trebuie sa manifeste aceeasi grija si ospitalitate ca si in cazul consumatorilor care frecventeaza regulat localul. Deservirea acestor consumatori se face in ordinea venirii acestora, fiind lipsita de profesionalism practica favoritismului  in deservirea oaspetilor.  Ospatarul trebuie sa raspunda cu multa abilitate intrebarilor puse de acestia in ceea ce priveste preparatele, bauturile, preturile, precum si la intrebarile privind unele strazi, adresele unor institutii, sali de spectacole, teatre, cinematografe, muzee, etc

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s