afaceri/consultanta, economie, imobiliare

Criza actuala sau ”marea devalorizare imobiliara”

Daca as fi intr-un grup de interese, si toti am avea resurse de ordinul miliardelor si am dori sa ne extindem puterea si influenta atunci am bloca banii, nu am mai face tranzactii cu active, am provoca o devalorizare artificiala si la un moment dat am incepe sa cumparam din nou active imobiliare… mai mult si mai ieftin. Cand piata va fi iarasi pe trend ascendent datorita unei cereri create de noi iarasi ARTIFICIAL grupul nostru deja si-a triplat averea.

… voi mai comenta pe acest subiect cu date si argumente concrete in viitorul apropiat… momentan totusi incercati sa raspundeti la intrebarea ”De ce as putea avea dreptate?”

Ce spuneti de Bernard Madoff si frauda lui de 50de miliarede de dolari?

Standard

2 thoughts on “Criza actuala sau ”marea devalorizare imobiliara”

Leave a Reply

