business

Marketingul romanesc

Daca nu lipseste cu desavarsire el totusi este prezent intr-o forma primara in majoritatea companiilor romanesti. Vorbim de marketingul care este practicat in companiile romanesti. Daca ati identificat factorul marketing prezent pe undeva, el este vizibil in corporatiile mari sau multinationale si in unele companii care au manageri sau antreprenori tineri.

Ce ii lipseste marketingului? – atributele pozitive presupun ca le-ati sesizat deja, am sa vorbesc de  ele cu alta ocazie-

Ii lipseste orientarea pe termen lung. Orientarea pe termen lung pune accent pe calitate si imagine care pot rezulta intr-un brand. Un brand se construieste in timp si poate deveni unul dintre activele valoroase ale companiei…. dar nu numai ale companiei, chiar si ale unei tari.  Spre exemplu spui Germania la ce te gandesti? – te gandesti la Volkswagen, BMW, Miele, bere etc. Spui Franta, te gandesti la Paris, turnul Efel, galeriile Lafayette, Coco Chanel, moda, vin, sampanie, Valea Loarei etc.

Spui Romania, la ce te gandesti? … La ce ne gandim noi stim, dar oare la ce se gandeste un strain?…..

Standard

One thought on “Marketingul romanesc

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s